90% siuntų pristatome jau sekančią dieną!

Pristatymo būdai:


Pristatymas sekančią darbo dieną. Daugiau informacijos


  1. Pristatymas į LP Express paštomatus. Daugiau informacijos
    Kaina 2.99 eur.

  2. Pristatymas į Omniva paštomatus. Daugiau informacijos
    Kaina 2.99 eur.
  3. Pristatymas Jūsų nurodytu adresu. Daugiau informacijos
    Kaina 3.99 eur.
  4. Atsiėmimas mūsų prekių atsiėmimo skyriuje Vilniuje, Naugarduko g. 95. Daugiau informacijos
    Nemokamai.
  5. Pristatymas į Norvegiją ir Švediją. Daugiau informacijos

UŽSAKYMAMS NUO 99 EURŲ TAIKOMAS NEMOKAMAS PRISTATYMAS!

Pristatymo terminas

Jei Jūsų užsakyta prekė yra mūsų sandėlyje – ją pristatysime Jums per 1-3 darbo dienas. Pristatymo termino pradžia laikoma ta diena, kada gautas patvirtinimas apie užsakymo apmokėjimą.


Pristatymas sekančią darbo dieną
Užsakius prekes iki 14.00h pažymėtas ženklu mes jas suruošime ir išsiųsime tą pačią dieną. Jeigu užsakyme bus prekių ir be šio ženkliuko, tuomet užsakymas gali būti išsiųstas sekančią darbo dieną.

  • Prekės nėra siunčiamos atskirai.
  • Prekės gali būti siunčiamos atskirai, tik jeigu netelpa į vieną dėžę. Papildomas mokestis už tai netaikomas.
  • Įmanoma, kad pasirinkus pristatymą į terminalą kurjeriai negalės įdėti siuntos, nes terminale nebus laisvų vietų.
  • Šeštadieniais yra pristatoma tik į LP Express paštomatus.
  • Užsakymai padaryti savaitgali (šeštadieni ir sekmadieni) bus išsiųsti pirmadieni ir pristatyti antradieni.

Pristatymas ir jo patvirtinimas

Kurjeriai prekes pristato darbo valandomis (šeštadieniais , sekmadieniais ir švenčių dienomis užsakytos prekės neatkraunamos ir nepristatomos) konkretaus pristatymo laiko pasirinkti nėra galimybės. Siuntų tarnybai perduodamas kontaktinis pirkėjo telefonas, kad būtų galima susisiekti su pirkėju, jei iškiltų problemų dėl pristatymo. Pirkėjas atsako už tai, kad pristatymo metu nurodytu adresu būtų asmuo, įgaliotas priimti siuntą.
Pirkėjui nepriėmus siuntos (pristatymo metu ir pakartotinio bandymo pristatyti metu nebuvus pristatymo vietoje arba atsisakius priimti siuntą) ir siuntų tarnybai ją grąžinus pardavėjui, už pakartotinį tos pačios siuntos išsiuntimą taikomas papildomas mokestis.
Prekių pristatymo metu Jūs privalote patikrinti siuntos būklę. Pastebėję siuntos pažeidimą, siuntos turite nepriimti ir tai pažymėti siuntos važtaraštyje. Jums priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta yra pristatyta ir pretenzijų nėra.

Pristatymo politika – dėsime visas pastangas pristatyti prekes kaip tik yra įmanoma greičiau gavus užsakymo apmokėjimą, prekės išsiunčiamos pirkėjo pasirinkta siuntų tarnyba ir pristatomos per atitinkamą laiko trukmę, tačiau mes neatsakome už bet kokius patirtus nuostolius, pasekmes arba padarytą žalą Jums dėl vėlavimo. Tokiu atveju, mes galime Jus informuoti apie vėlavimą ir vėlavimo priežastį.
Pristatymo kaina sumuojama su prekės kaina ir galutinę kainą Jūs matote suformuoto užsakymo apačioje.
Krovos darbai yra apmokestinami, jų kaina turi būti derinama tiesiogiai su prekes pristatančia įmone.